esmaspäev, 23. jaanuar 2017

                      
                                                           E- õppe päev


        Täna, 23.01.17 toimus e- õppe päev. See tähendab, et õpilased ei pea minema kooli, istuma koolipingil ega pastakaga vihikusse kirjutama, vaid kõik koolitöö toimub arvutis. Õpilased jäävad koju ja täidavad ülesandeid arvutis.
        Kuna mina isiklikult ei ole varem kokku puutunud e- õppega, tundus see minu jaoks huvitav proovida midagi uut. See kogemus oli päris tore ja mulle väga meeldib, et ma ei pidanud end varahommikul voodist välja ajama, valmis sättima ja ruttu kooli ruttama. Sain ärgata minu jaoks loomulikul ajal (8.30) ja hommikul veel ärkamiseks rahulikult kohvi juua ja siis rahulikult tegema hakkama. Hea oli veel see, et ei pidanud tegema kõiki ülesandeid järjest, vaid võis teha ülesannete vahepeal väikse pausi.
        Kõikidele headele külgedele vaatamata leidsin ma ka mõned halvad küljed. Nimelt, kui ei saanud ülesandest või teemast aru ei olnud õpetajat juures, et käsi tõsta ja abi küsida. Lisaks ei saa minu arvates teema nii selgeks, kui õpetajaga. Mul ei ole õpetajat, kes seletaks pikalt ja laialt ja tooks näiteid, et saaks ruttu edasi minna, vaid on ainult arvutis ülesande ees olev tööjuhend.
         Mulle väga meeldis, kuidas oli tehtud ajaloo ülesanne. Seal olid küsimused ja vastuse variandid. Ma arvan, et niimoodi saaks iga ainega teha. Kõiki aineid oleks võimalik teha arvutis, kuid siiski oleks osa aineid raskem arvutis õppida. Näiteks vene keel, sest ma ei saa vene keelest üldse aru ja enamus arvutitel pole vene keelset klaviatuuri. Seega oleks see raskem.
         Kokkuvõttes meeldis mulle e- õppe päev väga.

        



1 kommentaar:

  1. Tektsi tuleks ilmesatada, oluline kujundusega esile tuua. Sisult väga hea ja ladus.

    VastaKustuta