esmaspäev, 9. jaanuar 2017

                                                      2016 lõpp

Mina alustasin oma vaheaega kiirelt. 
1. päev-magasin kaua. Kella poole kolmest tuli ema koju ja me läksime kuusele järgi. Pärast seda tegime me natuke jõulu sööki ja ehtisime kuuske.
2. päev-JÕULUD!!! Magasime kaua nagu ikka. Umbes kohe pärast ärkamis me hakkasime süüa tegema ja valmis sättima. Umbes kella kuue ajal me istusime perega- mina, mu õde ja ema- lauda ja hakkasime jõulu sööki sööma. Mõned tunnid hiljem me avasime kinke jne.
3. -7. päev- puhkus. Siis oli see aeg kus mina ja mu pere puhkasime ja käisime vanaema juures.
8. päev- vana aasta lõpp. Nagu ikka, kõikide perede puhul me sõime, veetsime koos  aega ja kell 00.00 vaatasime rakette. See oli võimas. JA OLIGI UUS AASTA KÄES!!!!


1 kommentaar: